Wanneer vindt de bezorging van bloemen plaats?
Bij bestellingen vóór 12:00 uur op werkdagen (zaterdag vóór 12.00 uur) kunnen de bloemen binnen Nederland dezelfde dag bezorgd worden. Bestellingen na 12:00 uur op werkdagen zullen de volgende dag geleverd worden (of op de aangegeven datum). Bestellingen op zaterdag na 12.00 uur (of op zondag) zullen op maandag worden geleverd (of op de aangegeven datum).
Hoeveel bedragen de bezorg- en handlingskosten voor online bestellen?
De bezorgkosten voor bezorgingen door heel Nederland bedragen slechts € 4,50 per adres per dag.
De handlingskosten bedragen € 4,00 per besteld artikel.
De totale kosten komen dan neer op bezorgkosten € 4,50 & handlingskosten € 4,00 = Totaal € 8,50
Bezorgt Fleurop ook in ziekenhuizen, vakantieparken, etc.?
Ja, wij bezorgen op de locatie die u wenst! Wij verzoeken u wel zoveel mogelijk informatie (zoals afdeling, kamernummer, naam, etc.) door te geven, zodat de bloemen op de juiste locatie bezorgd kunnen worden.
Is het mogelijk de bloemen anoniem te versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Er wordt geprobeerd bij de buren af te leveren. Indien dit niet mogelijk is wordt er nog eenmaal getracht aan te bieden op een later tijdstip.
Hoe kan ik betalen?
Bloemplein.nl biedt u de volgende betaalmogelijkheden:
– Creditcard
– Ideal (internetbetalen via de Postbank, ABN-AMRO en de Rabobank).
Alle online betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. De betalingsgegevens die u doorgeeft om de betaling uit te laten voeren, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Pels Bloemisten of Fleurop worden gelezen of anderszins worden achterhaald.
Ontvang ik een factuur?
Na ontvangst van de orderbevestiging ontvangt uw per e-mail een door het syteem aangemaakte factuur met daarop factuurnummer, besteld product, prijzen in- en exclusief BTW.
Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons daarom zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen, etc.. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij ”opmerkingen”. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als “wij wensen u veel sterkte” is dus niet passend. U kunt denken aan “Rust zacht” of “Een laatste groet” of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).